maandag 20 december 2010

der stroffelje ik oer in stok(je) /daar struikel ik over een stokje

van Klaske krijg ik een stokje doorgespeeld, en nu mag ik 10 gedachten met jullie delen.
10! dat zijn er nog al wat...
was het eerste wat door me heen schoot...
1. Daar heb ik vandaag geen tijd voor, ik moet de kerstkaarten nodig de deur uit hebben
(dat was mijn eerste gedachte dus al )

2. ik heb een deel de deur uit dus ik mag even bloggen. (vandaag wordt de bus toch niet weer geleegd)

3. Als ik voor volgend jaar nu eens eerder begin met maken van mijn kaarten dan kan ik iedereen een zelfgemaakte kaart sturen. maarr ik begin dus altijd te laat en heb dus niet genoeg kaarten. dus dan maar weer kaarten kopen

4. moet nog kaarten bij kopen

5. moet nog zegels bij kopen


6. vogeltjes op tijd voeren.(sorry, het roodborstje wilde niet echt poseren)



7. katten uit de buurt houden is ook erg belangrijk want er zat net eentje al onder het voederhuisje, en het vogeltje was niet echt onder de indruk. (dat is niet handig van het vogeltje)

8. de kaarten in het drop moeten nog langd gebracht worden maar ik denk dat ik dat morgen maar ga doen.

9. ik zal zometeen nog een appeltaart gaan bakken. niet dat ik daar zo'n fut voor heb maar mijn pa heeft de appels al geschild en die moeten echt wel verwerkt worden.

10. mag ik het stokje doorgeven. ik wil het graag aan Conny , Elza en Amarins waarom deze laatste link nu een andere kleur heeft gekregen geen idee. maar ze maakt leuke dingen.
dus dames , je mag het stokje overnemen. maar vind je het niets dan gooi je het maar weer weg ; )

4 opmerkingen:

  1. Hast dy net sear dyn wol;-))?
    Die fûgeltsje wol by my ek net stil sitte at ik se op 'e foto wol sette ...
    En Kitty sjocht d'r net iens nei om!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je daar moet ik even over nadenken en eerst even zwemmen. (dat is dus de eerste gedachte)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke ik heb het stokje aangenomen en ook al weer doorgegeven. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anneke, jij ook hele gezegende dagen toegewenst.

    Liefs, Willeke

    BeantwoordenVerwijderen