donderdag 25 november 2010

Pif weg

Ik heb de Pif de deur uit.
Ik heb dus niemand kunnen vinden die met mij een kadootje wil ruilen. maar omdat ik met Jente een kadootje wilde uitwisselen heb ik voor Jente een kadootje gemaakt. Alleen heb ik weer dat er net gestaakt wordt door de postbezorgers.
ik ben altijd erg benieuwd of het aankomt en hoe. en helemaal...vindt ze het een leuk kadootje...heb de kleuren een beetje kunnen benaderen van wat zij in haar hoofd heeft of leuk vindt...
Ik ga de foto nog niet plaatsen want het zal nog wel even duren voor ze haar pakje krijgt door de staking.Ik hoor en zie bij mede bloggers al over sneeuw...nou bij ons is er geen sneeuw.

Morgen moet ik in Leeuwarden wezen, dus ik zit er niet erg om te springen, tenminsten niet voor morgenavond. Dan is het toch weekend en hoef ik niet weg, Het is altijd een bijzonder mooi gezicht. we zullen maar afwachten.
Maar voor de poezen maakt het niet veel uit, ze zoeken de warmte wel op en als het te warm wordt gaat smokey graag op de pedaal van mijn naaimachine liggen (en nee ik ik zie er ook geen logica in, maar ze doet het wel ; )                                                                

1 opmerking:

  1. У нас точно такой же кот,только украинский.Как-будто наш кот у вас в гостях.

    BeantwoordenVerwijderen