vrijdag 27 augustus 2010

tsjerkepaed

vorige week ben ik met de buuf naar Dokkum gegaan. we hadden gelezen dat er een mooie tentoonstelling was in de kerk, en dat was dus ook zo. tsjerkepaed is de link naar het artikel waar je er meer over kan lezen. maar het was erg de moeite waard om er te kijken.
ik wilde de flyer kopieren en hier neer zetten maar dat wilde niet lukken , dus heb ik het zo maar gedaan.
Er waren dames aanwezig van de quiltgroep en legden uit hoe het allemaal tot stand kwam en hoe men te werk is gegaan. we hebben er van genoten (al heeft buuf iets meer belangstelling voor het gebouw gehad dan ik, is het echt een prachtige kerk. die is ook het bewonderen waard)

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, ik ga zo even op de link kijken of de expositie er nog steeds is. Is je buuf misschien geen quiltster, dat ze meer belangstelling had voor het gebouw? Het verbaast mij ook vak als ik met niet-quiltsters ergens een quilt sta te bekijken, dat ze dan kunen zeggen: "o ja, leuk" en hup weer doorlopen. Ik denk dan: KIJK NOU EVEN!!!! Maar ja, dat denkt zij misschien wel weer als zij staat te kwijlen bij een prachtige muur en wij zeggen :"ja, leuk" en weer doorlopen. Jammer van je breiwerk, maar ja fout is fout en dat is een nog grotere ergenernis want je blijft het zelf altijd zien he. Dus goed dat je het toch maar uitgehaald hebt, maar ik kan me voorstellen dat je even over een drempel moest hoor. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van dat zusje. Mijn dochter heeft er ook geen een en dat vind ik nog steeds jammer voor haar (ze kan gelukkig wel heel goed met haar broers opschieten hoor, maar ja een zusje is toch anders.) Maar misschien is het een idee om jullie hobbies te combineren? Samen al quiltend en vissend aan de waterkant? LOL

    BeantwoordenVerwijderen