zondag 13 juni 2010

leave mem bedankt voor het breien van deze sokken

 Nu de avonden zou koud zijn draag ik ze nog steeds met plezier in huis. Ik kan dus zelf niet sokken breien. ik heb ooit eentje gemaakt op school, maar de tweede heeft mijn eigen moeder gemaakt, anders had het nooit een stelletje kunnen worden ;7 )
Maar mijn schoonmoeder draait haar hand er niet voor om en ze zitten ook prima. Met gekochte sokken heb ik vaak de boordjes in mijn enkels staan op het einde van de dag.


onze Cypert zoekt het hoger op. Het uizicht is blijkbaar buitengewoon goed.



Onze Smokey is in een plantenbakin de kas  gaan liggen (zeker aan het wortelschieten ) Zo lag ze mooi droog en lekker uit de wind.

2 opmerkingen:

  1. Heej wat sjocht it hjir leuk út!! Hast lekker oant prutsen wêst? Ik lit it nog mar efkes sa liuw ik, want oars sit ik wêr de hiele dei efter de computer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anneke, wat een gezellige blogpsot weer, genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen