donderdag 17 juni 2010

de Bee

het werd weer een feestje , de Bee vanmorgen.bakje koffie erbij en wat lekkers....
het was een feestje omdat we wat jarigen hadden in ons midden
en het is een feestje op zich op iedereen weer te zien en te ontdekken waar men allemaal mee bezig is.



en al dat moois is zo dichtbij en dat is toch genieten
het nadeel is dat ik dan ook weer met andere dingen wil/ga beginnen en te veel ufo's kweek.
Maar er zijn zoveel leuke dingen om te maken....zucht.

om gek van te worden; )

8 opmerkingen:

  1. Die onderste foto met fel gekleurde blokjes zijn ook erg leuk zeg!

    hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben we gelachen he!
    Het was weer erg gezellig, tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hé, het gaat mij net zo, je zie weer zoveel dingen die je ook nog wilt maken.....mmm nu eerst maar eens iets afmaken. Het was weer erg gezellig gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, gezellig he. Heerlijk om ff lekker te lachen.
    En ja, al die mooie dingen...... Ik heb me er inmiddels bij neergelegd, dat ik het niet allemaal kan maken. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anneke...kom alleen maar even langs om je een goed weekend te wensen :) verder zeg ik maar even niks :))anders krijgen we weer buikpijn van het lachten :)))
    doeii tot weer.... enne gewoon langs de lantaarnpaal lopen hoor en er niks tegen zeggen :))))
    groetjes Tineke en zie je op de volgende Bee:))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat veel moois en wat lekker, die tompouce! Die is me maar weer mooi door de neus geboord! Tsja, eigen schuld natuurlijk!
    Wie maakt trouwens die rood-witte ronde???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anneke, mooie blog heb je. Ik heb hem ook aangeraden bij een vriendin van me die heel graag en vaak quilt! We kijken gezellig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Anneke wat maken jullie mooie dingen.
    Heerlijk om naar te kijken, ben druk aan het bijlezen.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen