zondag 28 maart 2010

paas stukje en andere dingen

vandaag kregen we een paasstukje. het is een ietwat groot uitgevallen kop en schotel een gezellig paaskuikentje en wat eitjes en nog wat plantjes en bolletjes toegevoegd.
het staat gezellig op tafel.


ook heb ik een nieuw project onder handen, ik ben aan het haken. Ik had nog wat bolletjes garen en en een erg leuk patroon alleen kwam ik er weer niet helemaal uit en bracht buuf W uitkomst. (ik ben een sufferd  eeh geen ster in patroonlezen, niet bij breien en niet bij haken.) dus buuf legde het me goed uit en ik dacht "is dit alles?" maar ik vind het leuk werk. en ik denk dat het wel leuk is om er een dekentje van te maken, er zijn nogal wat bekenden die zwanger zijn.

onze buuf van het winkeltje had ook een paar pakketjes met lapjes in haar winkeltje, dus ik ben er heen gesneld om te kijken of er nog wat voor me bij zou zitten.
en natuurlijk is er wel iets voor mijn gading bij


Moorke is vandaag weer even naar buiten geweest en doet nu wel heel stoer in  de vensterbank, alsof hij niet onder indruk is geweest van het hele gebeuren....Maar wij weten hier wel beter....
Als ie eenmaal buiten is durft ie dus niet meer naar binnen, raar, vreemd, mal en wat ook nog meer. Maar het feit blijft dat we een hele boel moeite moeten doen om hem weer binnen te krijgen. en jullie zien dat het wel weer gelukt is. maar niet van harte

onze cypert zit op de stoel te showen, die mijn heit helemaal blank heeft geschuurd (erfenis van beppe)
ben er erg blij mee, het is niet een leuk en makkelijk klusje met al die randjes en gleufjes. het zijn al oude stoelen maar we vinden ze lekker zitten en zijn er erg blij mee

3 opmerkingen:

  1. Dat binne leuke kleurkes wer ast mei oant haken bist! Soms mat it kwartsje efkes falle en dan bin sommige dingen net al te moeilijk, mar je mat it efkes witte hé?
    Dat bin moaie stuollen diest dêr hast, mar inderdaad in dreech putsje, die lit wy ALTIID DWÂN TROCH MYN SKOANHEIT (fYNT ER WOL LEUK HJÊR!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh de hoofdletters wie net de bedoeling hjêr!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stoel is dat geworden en dat haakwerkje heb ik ook aan zitten denken dit weekend.
    Heb ook nogal wat bolletjes liggen.
    Gezellig paasstukje en wat stoer van die katten.
    En dat buuf nu lapjes verkoopt , heeeeeeel gevaarlijk.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen