donderdag 28 januari 2010

de buuf heeft haar quilt af.

Buuf A kwam haar quilt even tonen vanavond en daar heb ik natuurlijk even een foto van genomen.
Haar dochter geniet van de heerlijke warmte die haar quilt geeft




even een detail, er zijn hier en daar op de effen blokjes vlinders gepit.lekker los, zoals vlinders zelf ook zijn.


Vandaag even met buuf W naar Sneek geweest. De lapjes die Willeke toonde hadden een grote aantrekings kracht op me.
daar heb ik dus nog een paar mooie kleurtjes kunnen vinden. ook zijn we nog even bij de kringloophal geweest en heb ik nog een paar tijdschriften opgesnord.
ik kom het niet laten om direkt met de stofjes bezig te gaan.
hier is het eerste blokje.
later meer, nu wordt het tijd om op te ruimen.

3 opmerkingen:

  1. Wat sil dyn buorfamke der wiis mei wêze, mei die leuke sprei!! Ik ha eerst maar ris google op Devo, want ik hie it ek al bij Willeke lêzen. Ik hie der nea fan heard, mar gelokkich is Snits te fier om sa mar efkes hinne te riden. Der is myn beurs wol bliid mei, want do hast skitterende stofkes kocht.Die hie ik ek net litte lizzen kint. Groeten Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan die buuf van jou dat snel die mooie vlinderquilt. En mooie lapjes heb je weer op de kop getikt heerlijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen