zondag 20 september 2009

Oscar


Het werk en hobbyen schiet er deze dagen nogal bij in.
Oscar is de boosdoener.
Ja het is een kleine rakker, die Oscar.
de buurtjes zijn op vakantie en ik mag op "Ozzie" passen.
Het is een kleine handenbinder en breekt de tent af als ik er niet ben.
Ook dacht ik het beter op te lossen door hem even mee te nemen naar ons huis... maar dat was ook niet het suc6 wat ik er van had gehoopt.
hij vond het zo leuk om de toko door te struinen en alles te ontdekken. Ook op plekken waar ik hem niet wilde hebben.(dat doet ie thuis maar ;))
en Smokey was ook Not Amused
Maar nu is ze wel weer heel blij met het bakje waar ik Oskar heb opgehaald.dus dat is weer een pluspuntje. Ze komt bijna niet ui het bakje vandaan, alleen om te eten en er bovenop te zitten (ze zit graag op dingen)

1 opmerking:

  1. Ja ik kan me het best voorstellen van Smokey.
    Het is wel deftig om het bakje van een andere kat in te pikken.

    BeantwoordenVerwijderen