dinsdag 8 september 2009

ik heb er weer zin in

kunnen scoren. het zijn mie ruitjes , ideaal vor een quilt ;)
ik heb nog wat mooie projecten waar ik nog wel mee verder kan, maar soms heb ik wat meer zin in een strak blokken quilt te maken. het quilt over de bank wordt ook minder.
dat was mijn eerste quilt en dat is nu zo'n 9 jaar oud denk ik. Natuurlijk had ik yoen ook beter katoen kunnen gebruiken, maar dat heb ik toen niet gedaan. nu beginnen sommige stofjes te rafelen.
Gister ben ik even bij de kringloop winkel langs geweest en heb wat leuke overhemden
Ook zag ik nog een triviant spel liggen en dat is nu in ons bezit (al houdt DH helemaal niet van spelletjes...ik ben er dol op) maar voor die 1.30 kon ik het niet laten liggen. misschien kan ik de kinderen van de buren nog eens zo ver krijgen of neefjes en nichtjes.
en van mijn lief schoonzusje T heb ik ik nog wat borduur en hobby boekjes gekregen. er staan erg leuke kerstkaart borduurtjes in het boekje en in het tijschrift staan ook nog wat andere handwerk ideetjes, ook met stofjes
dus daar kan het niet aan liggen ;)
Maar vanmiddag ga ik eerst weer naar fisio fitness , voor het eerst weer sinds een maand of 4 denk ik.
Dus dat zal wel wat tegen vallen, en omdat het zulk mooi weer is wil ik toch op de fiets gaan. en als ik fut heb wil ik ook nog even bij schoonzus W kijken , die heeft jonge katjes (al is daar misschien het jongste al weer af) die heb ik nog niet bewonderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten