vrijdag 17 juli 2009

wat nu weer.

mooi weer! dat was het gister.maar wel een onrustige dag.
Smokey, die graag buiten is en dat ook mag, kwam gister morgen niet opdraven voor haar ontbijt. Dat is opzich al heel verwonderlijk want ze eet dagelijks vele kleine porties.Maar al wie er kwam geen poezebeest.Hele dag hier en daar lopen zoeken en roepen.tot aan het eind van de dag eindelijk haar grijs koppie uit de tuin kwam zetten met een verontwaardigd miauwtje dat ze erg trek in eten had.Gelukkig ze is er weer.na een goede maaltijd is het goed rusten.

gister avond kwamen de slakken ook weer uit hun hol.ze zitten dus gewoon onder de tegels! Dit is dus een snailtrail ;)




Vandaag regen dus.
dat is voor de tuin niet erg, voor de mensen die vandaag op vakantie gaan (zoals onze buurtjes) minder leuk.
Ik hoop voor hen dat het weer snel weer mooi mag worden.zodat ze leuke dingen kunnen ondernemen met de kids.
Dit is een mooie dag om weer wat met lapjes te prutsen.
maar moet eerst wat huishoudelijke dingetjes doen voor ik daar mee aan de gang kan gaan.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig je harige vriend is weer terug!
    Wat een kanjer van een slak zeg. Volgens mij is het een grote egelslak. Ik geloof niet dat ik die ooit 'in het wild';) heb gezien. Nou moet ik wel zeggen, dat ik sinds ik van alles fotografeer, ik beter op let wat er langs komt dan voorheen. Maar de meeste naakt slakken waren in mijn belevenis zéér donkerbruin tot zwart.
    De aaibaarheid van het bovenste plaatje wint hoor!!!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is Smokey weer boven water, wat ga je voor leuks maken met je lapjes?????
    Ik heb de kleine hartjes van blok 5 klaar wat een gepruts is dat.
    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen