zaterdag 18 juli 2009

vleugellam

gisteravond mijn arm verdraaid.
Niet te zuinig. eerst ging het nog wel, maar na twee uur wakker geworden en daarna van het bed naar de bank gehobbeld.
Dan proberen hier een wenk in de ogen te krijgen en dan daar weer.
Al met al lukte het eigenlijk nergens echt goed te slapen.
dus ben vandaag zo duf als een konijn.
Maar vanmiddag kwam mijn lieve memke met de groedijnen voor het achterste kamertje.
ze moest nog even goed de lengte zien en weten...en meten is weten, dus we hebben ze er even voor gehangen om de zien hoe het gaat worden. Ik ben heel tevreden.
dus volgende week kunnen ze hangen.
Vandaag naar Drachten geweest voor handel en volgende week nog een kastje ophalen wat ik gekocht heb.
dan kan de boel stilletjes aan wat ingericht worden.
Maar op dit oment ben ik al blij dat ik mijn arm weer boven het toetsenbord kan krijgen.
het is erg lastig met aankleden en dingen oppakken, was ophangen (nou ja dat laatste ging dus ook niet en dat heeft DH dus ook gedaan.)
ik zal nog even wat in de oven doen zodat we nog wat warm kunnen eten.
fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten