vrijdag 10 juli 2009

bijzondere dag

Vandaag uitgeslapen.
en daarna weer lapjes gaan sorteren.(je denkt vast is ze daar nu nog niet mee klaar???
Nee dus)ik moet nog twee bakjes door en dan kan ik beginnen met het her indelen van het kamertje.
Morgen nog even naar Jan Sikkens om te kijken of er nog mooie gordijnen voor de kamer zijn.
Iets met aqua lijkt me wel wat.Maar eerst maar even kijken wat er is.
Het kamertje heeft geen haast maar wat klaar is is maar weer klaar.
Vanmiddag naar de kerkelijke inzegening van een neef die vandaag ging trouwen, samen met mijn schoonouders.
ze troffen helaas geen super mooi weer, net als wij 7 jaar terug. Maar onze dag was er niet minder bijzonder om en ik hoop dat het voor hen net zo zal zijn.
ik wens ze heel veel geluk.

2 opmerkingen:

  1. Jullie hadden een geweldige dag alleen niet mooi weer, ik weet het nog best.
    Wat zagen jullie er mooi uit.
    Is dat alweer zeven jaar geleden.
    Wat gaat het snel.
    Nog gefeliciteerd.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat Jan nog een mooi stofje voor je had!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen