dinsdag 30 juni 2009

verwoed verzamelen

Ik heb in al die jaren dat ik hier woon al aardig wat spullen verzameld.
soms denk ik wel eens hoe kom ik er aan en wat doe ik er mee.
Ik ben niet echt iemand die de spullen gauw weg gooit (tot grote spijt van DH)
Maar liever probeer ik er andere mensen blij mee te maken. dat lukt vaak ook wel, maar het kan even duren voor je die persoon weer treft en zolang blijven de spullen hier dus opgeslagen ;).
ben dus al een mooi eind opgeschoten met het achterkamertje. Maar ik ben er nog niet.
Ook is het de bedoeling het een ander kleurtje te geven.
Ik heb het ooit eens hard paars geverfd, dat is nu niet echt meer de kleur die ik leuk vind op de muur.
Maar nu het zulk mooi weer is vind ik het jammer steeds binnen te zijn en onderbreek ik de werkzaamheden geregeld (mede omdat het zweet me in de ogen loopt denk ik.
En Nikkie vindt het wel gezellig dat er iemand bij hem komt zitten.
De laatste weken ziet hij steeds minder en we hebben hem aan een tuigje zodat hij niet meer weg kan lopen.(hij vindt stomweg de weg niet meer naar zijn thuis)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten