donderdag 14 mei 2009

Gister met Sara een blokje om gelopen, mooi om dat jonge grut te zien zwemmen met de moeder. Sara was er nog niet van onder de indruk , maar misschien over een jaar of eerder. Er stond ook een harde wind, ondanks het mooie weer. Dus later hebben we fijn buiten in de luwte van het huis kunnen zitten.

eergister hebben mijn moeder en ik samen mijn broek afgemaakt.
die is is dus klaar voor vrijdag.(dan zijn mijn schoonouders 50 jaar getrouwd) Ook hebben we samen nog even geshopt voor schoenen.Ik heb nog een paar mooie Birkenstocks gekregen. (van mijn moeder dus, lief hè?)
Vond het fijn om weer eens samen met haar te prutsen, dat deden we meer toen we nog dicht bij elkaar woonden.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je moeder dit nog allemaal voor je kan doen. Een leuke dag vrijdag en nogmaals gefeliciteerd.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen