maandag 16 maart 2009

op de fiets naar Leeuwarden


ben vandaag op de fiets naar Leeuwarden geweest. Ik kwam door Marssum, een plaatsje voor Leeuwarden en daar staat het http://www.poptaslot.nl/,
Ik moest er vanmiddag zwemmen. vanmorgen om een uur of half elf ben ik die kant opgegaan. Geen idee hoe lang ik er over zou doen.
nu ik was ruimschoots op tijd en ben nog even door de binnenstad geweest, om te kijken wa Jan Sikkes aan stofjes had en ook wilde ik weten of de evangelische boekenwinkel vanmiddag open was (en dat was hij gelukkig want ik wilde voor schoonpa, die vandaag jarig is, een boek halen.
Toen ik na het zwemmen nog even bij de Maxx langs ging , zag ik allemaal mooi breigaren en heb daar ook nog wat van mee genomen. En bij Jan Sikkes een stofje gehaald voor een broek. Ook nog even bij de naaimachine zaak langs geweest om naalden en spoeltjes te kopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten