dinsdag 24 maart 2009

Leann again


Het blok is me niet helemaal naar mijn zin, mar het moet zo maar,
dankzij Elza heb ik nu ook een vrolijk stipje in mijn blok.
Heb gisteravon het blok nog in elkaar gezet, dat had ik misschien beter niet kunnen doen dan was het misschien wel scherper in de hoekjes geweest.
nu het borduren nog, maar dat moet ook nog op het eerste blokje.
Vanmiddag naar de fysio, maar dit keer maar niet op het fietsje.nu schijnt het zonnetje weer maar straks gaat het wel weer regenen of hagelen.Maart roert met zijn staart.
Wat me doet denken aan Elly haar bom, die hier ook nog uitgeprint ligt.
misschien vanavond even een start gaan maken met het maartblokje. Want moet vanmiddag nog nar de bieb en ook nog boodschappen halen. Wie weet dat er in de bieb nog een paar leuke quiltboeken liggen voor wat inspiratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten