zaterdag 10 januari 2009

ijspret






Toen ik mijn rondje maakte kwam ik afgelopen week langs een leuk fonteintje...


Ik kom er wel vaker langs maar het was nu wel een bijzonder gezicht met die mooie bevroren randjes er omheen.


Nu was het eergister wel mooier,maar toen had ik de camera niet mee.Het was robuuster van vorm, de dooi heeft het weer veranderd.


het zonnetje scheen volop maar het was best nog koud buiten.


Toen ik terug kwam kon ik mijn cakes weer uit de oven halen.


Het was een minder geslaagde cake dan ik had gehoopt. maar ik wist al toen ik ze in de oven schoof dat het beslag niet goed doorelkaar geroed was.
Maar het kwaad was al geschied.
De eerste is dan ok niet hoog geworden maar de tweede viel me nog erg mee.
Het was een recept dat ik nog maar 1 x eerder had gemaakt en toen was het ook niet helemaal naar mijn zin.
nou 3x is scheepsrecht zullen we maar denken.Misschien dat het dan wel goed gaat.En anders het oude recept dan maar weer.
moet binnekort toch nog een paar kwarktaarten maken en heb daar ook nog wat bodems voor nodig dus het is niet echt een ramp.(ik geef ze alleen nu niet meer weg, tot vreugde van DH is er meer voor hem)
heb nu net een appeltaart deegje gezet en ga nu even appels schillen.
misschien dat die beter gaat lukken vandaag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten