zaterdag 17 januari 2009

Het resultaat dus. De een met een chocola/blank met kersengelei.

en een stukje kapsel met advocaat en pudding ertussen.
Zo ben je gauw een middagje bezig.








dit is het geworden .Het valt niet tegen al zeg ik het zelf. En het smaakt nog beter.

Het is altijd anders werken als je het thuis doet (of vroeger in de bakkerij van pake)

En gebak opspuiten... ja dat was een klusje van mijn moeder, die kon dat veel beter.

ik heb het vullen van de spuitzak ook nooit onder de knie gekregen. Op een of andere manier lukt het mij altijd om er een knoeiboeltje van te maken.Maar goed, het is wel leuk werk en nu komen er ook mensen op de koffie die de boel weer helpen op te eten. Het is geen straf om de boel op te eten maar mijn gewicht geeft dan de verkeerde cijfers aan op de weegschaal.
Maar dat is dan ook weer een ander onderwerp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten